Säkerställa en bra kundupplevelse
Servicebedömning som proaktivt övervakas av Diverseys serviceleverantörer. Planer för kontinuerlig förbättring som utvecklas med syftet att uppfylla mål. Alla Diverseys serviceteam bedöms efter servicekvaliteten.
- Anpassat för att uppfylla dina behov
- Servicebesök registreras i iMAP som är tillgängligt dygnet runt via internet
- Servicerapportering baserat på undantag, men med tydliga förbättringsåtgärder, samt rapportering till klientens anläggning
- Servicebesök och -resultat granskas med platsledningen och undertecknas.
- Uppladdade rapporter distribueras automatiskt till alla ansvariga parter.
Betala för vad du behöver och vill ha
- Vi anpassar vår service efter dina behov och krav.
- Diverseys tjänsteteam är servicedrivet. Detta betyder att vi inte korsförsäljer, utan fokuserar på efterlevnad av de avtalade programmen, implementeringen av de avtalade lösningarna och utbildning.
- Vi erbjuder:
- Rutinmässiga servicesamtal
- Samtal vid nödfall
- Granskning av livsmedelssäkerhet
Det är människorna som räknas
Utbildning, instruktioner och stödmaterial
- Anpassade driftmanualer (SOP)
- Utbildning och instruktioner för nybörjare
- Arbetsutbildning under servicebesök
- Stödmaterial och väggplanscher
E-kurser: Diverseys Learning Academy
- Tillgänglig på flera språk, dygnet runt
- Anpassad utbildning för dig och dina anställdas behov
- Anpassad rapportering och övervakning av anställdas färdigheter och behov
Vårt serviceteam
- Följdriktighet Vi har ett nationellt avtryck
- Ledande experter inom olika fält
- Rapportering tillgänglig dygnet runt
- Enhetlig verksamhet över hela USA
5-stjärnigt övervakningsprogram
- Bedöm och spåra Diversey-program & Diversey-specialister på dina platser
- Två enkla frågor baserat på en 5-stjärnig bedömning
- Platserna får omedelbara rapporter